Vestland skal kjøpe telefoni av Telenor for 32 millioner
Telenor har vunnet anbudskonkurransen Vestland fylkeskommune lyste ut i fjor, om kjøp av telefoni, sentralbordtjenester og kundesenterløsning. Avtalen er verd 32 millioner kroner pluss MVA, og er allerede underskrevet.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen