Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner
23:37:55

Nyhetsstudio

SisteMest lest
09. des. 2022, 06:59 -

Telia ikke fornøyd med egen kundeservice

Selskapet har et mål om å hjelpe kundene innen to minutter. Dette har målet har de ikke klart å levere på den siste tiden. Direktør for kundeservice, Tove Skarsheim, sier at selskapet den siste tiden har hatt store volum av henvendelser om driftsforstyrrelser og fakturaproblemer: – Vi har ikke kunnet hjelpe kundene så raskt som vi skulle ønske, sier hun.

Kundeserviceavisen

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS