Telenor varsler nedetid
Telenor skal oppgradere sin basestasjon i Svatsum i Gausdal kommune, og varsler om dårligere eller manglende dekning i området fram til 28. juli. Stasjonen skal oppgraderes med 5G og bedre 4G .
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen