Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner
20:15:29

Nyhetsstudio

SisteMest lest
26. jan. 2023, 07:00 -

Telenor og Telia sørget for 851 henvendelser til Forbrukerrådet

Telenor (467) og Telia (384) stod for 851 av de drøyt 52.000 telefonene og epostene Forbrukerrådets veiledningstjeneste fikk fra forbrukere i 2022. Det gjør at selskapene havner på femte- og sjetteplass over selskaper som har skapt flest henvendelser til tjenesten. forbrukerrådet mener imidlertid at lista - som toppes av Elkjøp og SAS - i de fleste tilfellene gjenspeiler selskapenes omsetningsvolum. Fjordkraft havner på fjerdeplass på lista, med 491 henvendelser, men de fleste av disse har trolig handlet om strømregninger. Telekom er ikke på lista over de 10 bransjene som gav Forbrukerrådet mest å gjøre i 2022.

Forbrukerrådet

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS