Telenor krever betalt for ubrukte dekodere
Telenor krever at T-We-kunder betaler for dekodere selv om de ikke benyttes. T-We-tjenesten er nemlig tilgjengelig gjennom både Apple TV og Chromecast, men selv om abonnentene ikke benytter seg av dekoderne, krever selskapet betalt. – Jeg er ganske oppgitt, sier Telenor-kunde, Torje Lilledrange. Pressesjef Ander Krokan sier kundene må ha en dekoder registrert for å kunne benytte seg av T-We: – Vi jobber for å innføre en løsning som støtter behovet uten TV-boks. Dette har sammenheng med innholdsavtaler, og det er ennå ikke klart når vi har dette på plass, sier Krokan.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen