Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner
01:34:32

Nyhetsstudio

SisteMest lest
23. nov. 2023, 06:59 -

Telenor bygger internt kundesenter for kundeservice

Telenor Sverige går fra et helt outsourcet kontaktsenter til en hybridløsning der en intern kundeserviceavdeling skal kunne håndtere 15-20 prosent av henvendelsene. Målet er at operatøren ønsker å få større forståelse for kundens perspektiv og la øvrige avdelinger på hovedkontoret i Råsunda kommune komme nærmere kundene. Sterkere kundefokus skal gi mer effektive kundeprosesser og bedre produkter.

Telekom i dag

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS