Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner
21:46:56

Nyhetsstudio

SisteMest lest
06. juli 2022, 08:00 -

Salgssjef fortviler over monopol i bredbåndsbransjen

89 prosent av norske husstander har samme tilbyder av nett og TV. Det skaper hodebry for salgsavdelingene hos de mindre aktørene i markedet. I løpet av de siste tre årene har bredbåndsbransjen vært gjennom store endringer, og fokuset har gått fra gammel til ny teknologi i rekordfart. Særlig etter at Telenor besluttet å legge ned kobbernettet. Det har de mindre konkurrerende tilbyderne av internettilgang og TV-tjenester fått kjenne på. – Endringen har nok vært smertefull for mange organisasjoner, og vårt salgssenter er intet unntak. Det har vært et mareritt med budsjetter som har vært vanskelig å nå, i kombinasjon med produkter som ikke lengre var konkurransedyktige, sier salgssjef i NextGenTel, Michael Mohammedi, til Salg24.

Salg 24

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS