26. apr. 2024, 13:04 - Redaksjonen
Inviterer til innspillsmøte for teknologinæringen
Næringsdepartementet inviterer til innspillsmøte til veikart for teknologinæringen. I møtet er både Næringsminister Cecilie Myrseth (AP) og Digitalisering og forvaltningsministeren Karianne Oldernes Tung (AP) som skal ta imot innspill om hva bedrifter og organisasjoner trenger for å gjøre store teknologigjennombrudd og markedsendringer. Statsrådene søker også kunnskap om hvordan dagens muligheter utnyttes, og hva utfordringene til bedriftene er. Innspillsmøtet avholdes 3. mai hos Digital Norway.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen