Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner
16:10:36

Nyhetsstudio

SisteMest lest
02. mai 2025, 07:49 - Redaksjonen

Ice har satt ut kundeservice i 10 år og deler erfaringer

Ice deler erfaringer fra et samarbeid som årlig håndterer over én million kundehenvendelser – med gode resultater og høy kundetilfredshet.

Fordelingen på selskapets henvendelser er 75 % telefoner, 20 % chat og 5 % e-post. I tillegg svarte kundesenteret på henvendelser fra NiceMobil som tidligere i år ble ice-kunder. Alle inngående henvendelser besvares av samarbeidspartneren Transcom, skriver Kundeserviceavisen.

– Vi gjorde dette valget for 14 år siden da ice kun solgte mobilt bredbånd. Flere i ledelsen for selskapet hadde bakgrunn og erfaring med outsourcing fra Tele2, inkludert meg selv. Vi ønsket å flytte ressurser fra operasjonelle oppgaver til å satse på salg og markedsføring for å fylle nettet vårt med kunder.

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS