Feirer 50 år med å si opp Telenor-abonnementet
– I år kan vi feire at vi har hatt fasttelefon hos Telenor i 50 år. Telenor feirer jubileet ved å si opp vårt abonnement. Fiberkabel hadde vært et alternativ, men den stopper en kilometer herfra. Mobildekningen er elendig, skriver Kari Vilde Risvand.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen