Telenor igjen dyrest på tvillingsim
Nå vil det koste deg 99 kroner i måneden hvis du ønsker å bruke mobilabonnementet ditt på en ekstra enhet – en ganske ekstrem prisoppgang fra de 37,50 kronene det kostet i begynnelsen av 2020. Før den siste prisoppgangen var Telia dyrere, med 89 kroner per måned for sitt tvillingsim.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen