Telenor lanserer antimobbeprogram for nye målgrupper
Telenor og Røde Kors lanserer nå antimobbeprogrammet «Bruk Hue» for nye målgrupper, med mål om å støtte blant annet frivilligheten og kulturlivet i arbeidet med å forebygge og håndtere utfordringer knyttet til nettmobbing, nettvett og utenforskap. Bruk Hue tilbyr allerede lignende verktøy til både skoler og foreldre, og har siden 2009 blitt tatt i bruk av over 500.000 elever, lærere og foreldre. Det nye verktøyet løfter opp ulike tema utover nettmobbing og utenforskap som bildedeling, kjønnsforskjeller, anonymitet, kroppspress, gaming og språkbruk.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen