Ingeborg Øfsthus forlater Telenor – går til Statnett
Teknisk direktør for Telenor Norden, Ingeborg Øfsthus, skifter beite og begynner i Statnett fra 1. januar 2024. Her skal hun lede det nye forretningsområdet teknologi og transformasjon. Konsernsjef Hilde Tonne i Statnett sier Øfsthus har verdifull erfaring for de skal lykkes med det grønne skiftet.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen