BREDBÅND

Telenor: Mer tid foran TV-en

Tall fra Telenor viser at TV-kundene bruker mer tid på TV- og strømmetjenester.

Camilla Amundsen, leder for TV og bredbånd i Telenor forteller at kundene bruker 28 prosent mer tid foran TV-apparatet nå.
Camilla Amundsen, leder for TV og bredbånd i Telenor forteller at kundene bruker 28 prosent mer tid foran TV-apparatet nå. Bilde: Telenor
Håvard FossenHåvard FossenJournalist
6. apr. 2020 - 08:10

Siden koronakrisen traff landet for fullt, har TV-kundene brukt langt mer tid på TV- og strømmetjenester

Les mer om:
Share icon
Del

Kommentarsystemet er deaktivert

Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.