Telenor har testet løsningen på 30.000 av sine ansatte, samt en rekke pilotkunder, før de nå går ut og ønsker å kapre de store bedriftene som kunder for sitt nye produkt. I tre år har selskapet hentet inn erfaringer om organisasjonseffektene av samordnet kommunikasjon og føler seg nå klar til å ta 60 prosent av et marked som i Norge ventes å vokse til rundt 2 milliarder kroner per år i 2012.
NYHET
Telenor med samordnet kommunikasjon
Sammen med Microsoft har Telenor satt sammen produktet Samordnet Kommunikasjon – Unified Communications – som kombinerer skjermdeling, epost, direktemeldinger, video og tale med informasjon fra mobilnettet.

<p>Abraham Foss, leder for bedriftsmarkedet i Telenor og ansvarlig for Telenors satsing på Samordnet Kommunikasjon sammen med Knut Aasrud, leder for telekom- og mediasektoren i Microsoft i EMEA, under lanseringen av produktet torsdag 8. oktober.</p>
Les mer om:
Kommentarsystemet er deaktivert
Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.
