– Både kunder og ansatte har opplevd ekstraordinære utfordringer dette kvartalet. Alle de ni landene hvor Telenor er til stede har gått gjennom Covid-19-pandemien og opplevd effektene av tiltakene som ble igangsatt for å stoppe den. Vår hovedprioritet har vært å opprettholde samfunnskritiske tjenester og sørge for ansattes trygghet og helse. På tross av disse utfordringene er jeg stolt av at Telenor har gjort store fremskritt. Vi akselererer arbeidet mot automatisk drift, digitale kundereiser og nye måter å jobbe på, sier konsernsjef Sigve Brekke i en pressemelding.
MOBIL
Telenor i andre kvartal: Mistet mobilkunder, øker overskudet
I det som beskrives som et ekstraordinært utfordrende kvartal har Telenor færre kunder enn før, men ebitda-marginen har økt til 46,4 prosent.

Konsernsjef Sigve Brekke sier andre kvartal som ventet var et ekstraordinært utfordrende kvartal på grunn av koronapandemien. Foto: Telenor
Les mer om:
Kommentarsystemet er deaktivert
Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.
