Tele2 søker Technical Customer Support

Tecnical Customer SupportBehandling av 3. linje supportsaker Stillingens viktigste arbeidsoppgaver vil være å: · Ha ansvaret for at SLA på teknisk kundesupport overholdes. · Behandle og følge opp 3. linjes kundemeldte feil til rett instans · Bistå utvikling og kvalitetssikring ved opplæring av supportpersonell. · Delta i deler av produktutviklingsprosessen internt i Tele2. · Support for tjenesteleverandører på innholdssiden. · Testing av SIM kort og mobiltelefoner. Du bør ha høyere teknisk utdannelse innen IT/Telecom. Vi legger vekt på at du er selvstendig, jobber proaktivt med dine arbeidsoppgaver, og i tillegg har gode samarbeidsevner. Viktige personlige egenskaper i stillingen er at du er opptatt av å yte god service til kunder og leverandører. Stillingen byr på utfordrende arbeidsoppgaver i et stimulerende og profesjonelt arbeidsmiljø. Gode muligheter både for faglig og personlig utvikling, samt konkurransedyktige betingelser.Les hele annonsen

Tele2 søker Technical Customer Support

Tecnical Customer SupportBehandling av 3. linje supportsaker Stillingens viktigste arbeidsoppgaver vil være å: · Ha ansvaret for at SLA på teknisk kundesupport overholdes. · Behandle og følge opp 3. linjes kundemeldte feil til rett instans · Bistå utvikling og kvalitetssikring ved opplæring av supportpersonell. · Delta i deler av produktutviklingsprosessen internt i Tele2. · Support for tjenesteleverandører på innholdssiden. · Testing av SIM kort og mobiltelefoner. Du bør ha høyere teknisk utdannelse innen IT/Telecom. Vi legger vekt på at du er selvstendig, jobber proaktivt med dine arbeidsoppgaver, og i tillegg har gode samarbeidsevner. Viktige personlige egenskaper i stillingen er at du er opptatt av å yte god service til kunder og leverandører. Stillingen byr på utfordrende arbeidsoppgaver i et stimulerende og profesjonelt arbeidsmiljø. Gode muligheter både for faglig og personlig utvikling, samt konkurransedyktige betingelser.Les hele annonsen

Forsiden akkurat nå

Til toppen