Tar 4 av 10 nye VoIP-kunder

Telenor tar nå 40 prosent av de nye kundene på bredbåndstelefoni og passerer snart 40 000, ifølge markedsdirektør Berit Kjøll. Men det kompenserer på langt nær for tapet av vanlige fasttelefonikunder, hvor Telenor har mistet nærmere 400 000 på drøyt to år.

- Vår målsetting er etter hvert å bli markedsleder også på bredbåndstelefoni, sier Berit Kjøll til Dagens Næringsliv. Den målsettingen har Telenor hatt siden tjenesten ble lansert på privatmarkedet i fjor vår, men veksten har vært langsom.En av 12 konvertertTelenor hadde ved utgangen av februar 436 500 kunder på bfredbåndADSL. De 37 600 kundene på bredbåndstelefoni utgjorde altså bare 8,6 prosent av Telenors kundemasse på bredbånd. Telio er fortsatt markedsledende innen priva

Forsiden akkurat nå

Til toppen