Mandag kom tallene fra Epsis årlige undersøkelse av kundetilfredshet hos norske mobilkunder. Undersøkelsen, som i år toppes av Onecall, viser blant annet at færre enn noen gang er så misfornøyd med operatøren sin at de vurderer å bytte.
ICE
Stillestående kundetilfredshet for Ice: – Høye krav til oss som bygger infrastruktur
– Ice har en sterk posisjon i markedet som en utfordrer som gir verdi for pengene, men er mindre kjent for de milliardinvesteringene som gjøres på nettverkssiden, sier kommunikasjonsdirektør Reynir Johannesson i Ice.

Reynir Johannesson, kommunikasjonsdirektør i Ice. Her fra Inside Telecoms høstkonferanse 2018. Stig B. Fiksdal
Kommentarsystemet er deaktivert
Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.
