BREDBÅND

Kundeserviceprisen 2021 med bredbåndsselskap på topp

Bredbåndsleverandøren Sognenett vant hele fire priser for god kundeservice, mens Ice vant i mobilklassen.

Kundebehandlerne hos Sognenett har dratt i land prisen som best i landet, på tvers av alle bransjer. Her fotografert etter å ha fått diplom i fjorårets kåring.
Kundebehandlerne hos Sognenett har dratt i land prisen som best i landet, på tvers av alle bransjer. Her fotografert etter å ha fått diplom i fjorårets kåring. Foto: Sognenett
Håvard FossenHåvard FossenJournalist
30. apr. 2021 - 14:25

I 2020 vant Sognenett kategorien for beste kundeservice i bredbåndsbransjen. For 2021 forsvarte selskapet den posisjonen, men fikk i tillegg den gjeveste prisen, for Norges beste kundeservice, samt at de vant underklassene som best på telefon og best på meldingstjenesten Messenger (Facebook). Energiselskapet Tussa vant for øvrig underklassene som best på e-post og best på chat, i tillegg til å vinne energi-kategorien og andreplass bak Sognenett totalt.

Les mer om:
Share icon
Del

Kommentarsystemet er deaktivert

Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.