MOBIL

Krever svar fra Banzai

Tre dager er for kort varsel for endring av abonnement, ifølge ekomloven. Nå må operatøren svare for seg.

Pål Eivind Vegard i Banzai 4G må svare Nasjonal kommunikasjonsmyndighet om kundene er blitt informert i henhold til loven når de nå får endret sine avtaler.
Pål Eivind Vegard i Banzai 4G må svare Nasjonal kommunikasjonsmyndighet om kundene er blitt informert i henhold til loven når de nå får endret sine avtaler. Bilde: Kurt Lekanger, Tek.no
Ida OftebroIda OftebroRedaktør for Digi.no og Inside Telecom
4. apr. 2016 - 07:51

Nasjonal kommunikasjonsmyndighet (Nkom), ber i et brev til mobilselskapet Banzai om en redegjørelse for hva som skjedde da selskapet 29. mars varslet kundene om at abonnementsavtalene deres ville opphøre fra 1. april.

Les mer om:
Share icon
Del

Kommentarsystemet er deaktivert

Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.