Debatt
Haakon Sandven og Bjørn Erik Hagbartsen i Teleplan føler seg rundlurt av regjeringens skarve 100 millioner til bredbånd i 2010-budsjettet.

Kampen om TV-kunden

Tilbyderne av TV-signaler er mange, men er det plass til alle? Hvem vil vinne kampen om kundene etter den siste analoge husstanden har foretatt sitt valg 1.desember? Spør Bjørn Erik Hagbartsen og Haakon Sandven i Teleplan.

Det digitale bakkenettet har nå åpnet over hele landet. Fra tidligere har de aller fleste husstandene hatt tilgang til digital-TV via satellitt, og halvparten har i tillegg tilgang til kabel-TV. De fleste har nå altså minst to ulike digital-TV-tilbud å velge mellom,og halvparten av oss har hele tre tilbud. I tillegg kommer en rekke små bredbåndsselskaper som leverer TV via fiber, koaks eller ADSL. Tilbyderne av TV-signaler er mange, men er det plass til alle? Hvem vil vinne kampen om kund

Forsiden akkurat nå

Til toppen