Dette går fram av en årlig undersøkelse Telenor gjennomfører rundt kommunenes arbeid med digitalisering. Når vi leser tallene fra undersøkelsen er det selvsagt viktig å ha i bakhodet at bestilleren av undersøkelsen, Telenor, selv tilbyr tjenester i form av det de har kalt «smart kommune» for å hjelpe til med digitaliseringen.
MOBIL
Innbyggerne ønsker digitalisering i kommunene
Nær tre fjerdedeler foretrekker å få varsler fra kommunen via epost, men et fåtall kommuner har de selvbetjeningsløsninger innbyggerne ønsker.

Lederen for bedriftsmarkedet Ove Fredheim og dekningsdirektør Bjørn Amundsen i Telenor får nå bedre innendørsdekning å tilby kundene, ved hjelp av kundens egen wifi-løsning. Bilde: Telenor
Kommentarsystemet er deaktivert
Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.
