MOBIL

Informerer for dårlig om klagemuligheter

Forbrukertilsynet har gått sammen med myndigheter i 22 land for å granske telebransjen. Resultatet er skuffende.

Direktør Elisabeth Lier Haugseth i Forbrukertilsynet sier at også norske mobiloperatører kan bli flinkere til å informere kundene sine.
Direktør Elisabeth Lier Haugseth i Forbrukertilsynet sier at også norske mobiloperatører kan bli flinkere til å informere kundene sine. Foto: Forbrukertilsynet
Ida OftebroIda OftebroRedaktør for Digi.no og Inside Telecom
29. mai 2018 - 08:14

Forbrukertilsynet i Norge og 22 andre europeiske land har sjekket totalt 207 nettsider som tilbyr mobil-, internett- eller strømmetjenester. I Norge undersøkte Forbrukertilsynet totalt 14 norske mobiltilbydere.

Les mer om:
Share icon
Del

Kommentarsystemet er deaktivert

Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.