”Full pakke” i alle kanaler

Medieutviklingen innebærer at det blir mer komplisert å måle folks mediebruk. Hvordan måler vi? Hvem er premissgiverne? Hvem skal tjene de pengene som kanskje noen andre tjener i dag? Dette er blant spørsmålene Steinar Svalesen i Teleplan tar opp i denne kommentaren.

Bjørn Veseth
7. mars 2007 - 00:00

Verden er enkel. Det som måles kan selges. Medievaner er i endring og sammen med dem selve underlaget for hvordan medieforbruk kartlegges. Målemetoder blir viktige. Det blir ”Full pakke” i alle kanaler når annonsekroner fordeles i fremtiden, skriver Steinar Svalesen rådgiver for digitale medier i Teleplan i denne kommentaren.

Les mer om:
Del

Kommentarsystemet er deaktivert

Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.