MOBIL

Frykter nye lavprisaktører

Telenor får mer betalt fra hver kunde og vil gjerne ha mer. Men strategien kan forpurres av nye lavprisaktører.

Markedsdirektør Ric Brown i Telenor Norge beskrev på et seminar i London hvordan Telenor systematisk får kundene til å kjøpe dyrere abonnementer.
Markedsdirektør Ric Brown i Telenor Norge beskrev på et seminar i London hvordan Telenor systematisk får kundene til å kjøpe dyrere abonnementer.
Håvard FossenHåvard FossenJournalist
11. juni 2015 - 07:50

I 2015 mister Telenor 550 millioner kroner i inntekter som følge av at kundene hos Network Norway, One Call og Mycall flyttes til Teliasoneras nettverk.

Les mer om:
Share icon
Del

Kommentarsystemet er deaktivert

Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.