BREDBÅND

Frykter at Get låser kundene inne i skyen

Konkurrent mener epost og nettsky gjør det enda tyngre for bredbåndskunder å flytte på seg.

Forbrukerombud Gry Nergård vil se ekstra nøye på hva leverandørene åpner for av vilkårsendringer, slik at kundene ikke binder seg til noe de tror er gratis, for at prisene så går opp.
Forbrukerombud Gry Nergård vil se ekstra nøye på hva leverandørene åpner for av vilkårsendringer, slik at kundene ikke binder seg til noe de tror er gratis, for at prisene så går opp. Bilde: Niklas Plikk/Mediehuset Tek
Ida OftebroIda OftebroRedaktør for Digi.no og Inside Telecom
12. juni 2015 - 07:59

For bare få dager siden kunngjorde Get at selskapet lanserer en gratis ubegrenset nettsky-løsning for sine bredbåndskunder. Selskapet har også annonsert at de vil inn i mobilmarkedet.

Les mer om: