BREDBÅND

Fornøyde kunder kan være verdt milliarder

Norsk bredbåndsbransje har likegyldige eller misfornøyde kunder, sier Norsk kundebarometer.

Daglig leder Pål Silseth i Norsk kundebarometer mener norske bredbåndstilbydere har mye å hente på mer fornøyde kunder.
Daglig leder Pål Silseth i Norsk kundebarometer mener norske bredbåndstilbydere har mye å hente på mer fornøyde kunder. Foto: BI
Ida OftebroIda OftebroRedaktør for Digi.no og Inside Telecom
20. nov. 2018 - 08:48

Kundetilfredshet i norsk bredbåndsbransje På Inside Telecom-konferansen, som arrangeres i DNBs lokaler i Bjørvika i morgen, 21

Les mer om:
Share icon
Del

Kommentarsystemet er deaktivert

Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.