Telia Norge fikk en liten skrell på kundesiden i fjerde kvartal. Selskapet rapporterer 63.000 færre abonnementer nå enn tre måneder tidligere, men sier samtidig at det er de minst attraktive kundene som lekker til konkurrentene.
MOBIL
Færre kunder, men bedret lønnsomhet
Telia mistet 63.000 kunder i fjerde kvartal. Likevel økte inntektene, og lønnsomheten ble bedret.

– 2016 var et begivenhetsrikt og veldig bra år for Telia Norge, hvor vi satte nye rekorder og nådde mange milepæler. Vi styrket vår utfordrerposisjon betraktelig, sier administrerende direktør Abraham Foss i Telia Norge. Bilde: Telia Norge
Les mer om:
Del
Kommentarsystemet er deaktivert
Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.