MOBIL

Færre kunder, men bedret lønnsomhet

Telia mistet 63.000 kunder i fjerde kvartal. Likevel økte inntektene, og lønnsomheten ble bedret.

– 2016 var et begivenhetsrikt og veldig bra år for Telia Norge, hvor vi satte nye rekorder og nådde mange milepæler. Vi styrket vår utfordrerposisjon betraktelig, sier administrerende direktør Abraham Foss i Telia Norge.
– 2016 var et begivenhetsrikt og veldig bra år for Telia Norge, hvor vi satte nye rekorder og nådde mange milepæler. Vi styrket vår utfordrerposisjon betraktelig, sier administrerende direktør Abraham Foss i Telia Norge. Bilde: Telia Norge
Varog KervarecVarog KervarecFagredaktør
27. jan. 2017 - 08:24

Telia Norge fikk en liten skrell på kundesiden i fjerde kvartal. Selskapet rapporterer 63.000 færre abonnementer nå enn tre måneder tidligere, men sier samtidig at det er de minst attraktive kundene som lekker til konkurrentene.

Les mer om:
Del

Kommentarsystemet er deaktivert

Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.