MOBIL

Djuice går bort fra ungdomsmarkedet

Djuice har mistet 150.000 kunder på to år. Nå slipper selskapet tenåringene, satser på de unge voksne og går til angrep på lavprisaktørene.

<p>&ndash; Skal vi lykkes i et nytt marked, er det avgj&oslash;rende at vi ligger i toppsjiktet p&aring; priser, sier Djuice-sjef Kjetil Angell Kjerstad.</p>
<p>&ndash; Skal vi lykkes i et nytt marked, er det avgj&oslash;rende at vi ligger i toppsjiktet p&aring; priser, sier Djuice-sjef Kjetil Angell Kjerstad.</p>

Telenors ungdomskonsept Djuice har foretatt et viktig valg: Fra og med nå er målgruppen ikke lenger tenåringene, men de unge voksne Først og fremst handler dette om en spissing av satsingen og en innsnevring av målgruppen, for folk i

Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.