– Det blir ikke sant bare fordi man gjentar det

Happybytes-sjef Thomas Sandaker mener Telenor markedsfører Talkmore på feil grunnlag.

Happybytes-sjef Thomas Sandaker mener merkevarer som One Call og Talkmore skaper et inntrykk av at konkurransen i mobilmarkedet er større enn den egentlig er.
Happybytes-sjef Thomas Sandaker mener merkevarer som One Call og Talkmore skaper et inntrykk av at konkurransen i mobilmarkedet er større enn den egentlig er. Foto: Happybytes
Ida OftebroIda OftebroRedaktør for Digi.no og Inside Telecom
13. aug. 2018 - 08:22

– Jeg står for det jeg først sa. Det selger bedre og skaper et mye bedre inntrykk av konkurranse når man kan fortelle om et lite gründerselskap med lave priser. Det er bare ikke sant. Talkmore er Telenor, ikledd andre farger og fonter, sier Happybytes-sjef Thomas Sandaker.

Les mer om:
Share icon
Del

Kommentarsystemet er deaktivert

Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.