MOBIL

Nei til kundedialog - til kundens beste?

Telenor stiller spørsmål ved forbudet mot winback.

Mobilsjef Bjørn Ivar Moen i Telenor er ikke fornøyd med winback-forbudet.
Mobilsjef Bjørn Ivar Moen i Telenor er ikke fornøyd med winback-forbudet. Bilde: Telenor
Bjørn Ivar Moen, leder for mobilvirksomheten i Telenor Norge
2. mars 2017 - 08:18

Statssekretær Reynir Jóhannesson frontet før jul en rekordrask forskriftsendring for etter eget utsagn å sikre konkurransen i det norske mobilmarkedet til kundens beste. Endringen består i et forbud mot å ta kontakt med kunder etter at de har meldt overgang til en ny tilbyder, såkalt portering. Karantenetiden ble satt til 14 dager.

Les mer om:
Share icon
Del

Kommentarsystemet er deaktivert

Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.