BREDBÅND

Er det så farlig om kundene er misfornøyde, da?

Årets Epsi-undersøkelse viser at enkelte leverandører har en jobb å gjøre. Prisen for å gjøre ingenting kan bli høy.

Bredbåndskundene opplever noen selskapers kundeservice som bedre enn andres. Her fra Altibox.
Bredbåndskundene opplever noen selskapers kundeservice som bedre enn andres. Her fra Altibox. Bilde: Altibox
Ida OftebroIda OftebroRedaktør for Digi.no og Inside Telecom
26. okt. 2020 - 08:14

Ida Oftebro er konstituert redaktør i Inside Telecom Det var flagg og kaker på Fornebu da Birgit Bjørnsen annonserte at Telenor og Canal digital kabel skulle bli én

Les mer om:
Share icon
Del

Kommentarsystemet er deaktivert

Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.