Bjørn Kjos kan lykkes!

I kjent stil er John Strand ute og slakter nye initiativ i norsk telebransje. Denne gangen henger han seg opp i at Bjørn Kjos fremstår som mindre karismatisk enn Richard Branson og Idar Vollvik. Han sammenligner flyselskapers satsing på mobil med SAS Dash-8 historie fra i fjor. Forstå det den som kan! skriver Asgeir Myhre i Teleplan i denne kommentaren.

Det er positivt og spennende at en ny aktør med markedesmakt prøver seg som mobiltilbyder i Norge.  Norwegian har en paraplystrategi. De har et vellykket og veldrevet flyselskap, utviklet i ekstremt sterk konkurranse med ”the incumbent” – SAS. Nylig åpnet de egen bank, som fikk 30.000 kunder på 14 dager. De har 80.000 daglige besøkende på nettsidene sine. Ny type satsing En ren tradisjonell vurdering med telekomanalytiker-briller kan selvsagt slakte ”Call Norwegian” mens

Forsiden akkurat nå

Til toppen