MOBIL

Beklager overfor kundene

Telia sier de har hatt tekniske utfordringer med tale i mobilnettet, men at de er godt i gang med å løse utfordringene.

Kommunikasjonsdirektør Henning Lunde i Telia sier han forstår frustrasjonen hos kunder som har blitt rammet av tekniske utfordringer, noe han beklager på det sterkeste. Han forteller at selskapet får stadig flere positive meldinger fra bedriftskundene nå.
Kommunikasjonsdirektør Henning Lunde i Telia sier han forstår frustrasjonen hos kunder som har blitt rammet av tekniske utfordringer, noe han beklager på det sterkeste. Han forteller at selskapet får stadig flere positive meldinger fra bedriftskundene nå. Bilde: Telia
Håvard FossenHåvard FossenJournalist
28. mai 2018 - 09:08

– Vi legger ikke skjul på at det har vært tekniske utfordringer

Les mer om:
Share icon
Del

Kommentarsystemet er deaktivert

Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.