MOBIL

Angriper konkurrentene i sosiale medier

Slik er strategien for å få «nye» Hello ut i markedet.

Thomas Sandaker har blant annet bakgrunn fra One Call. Nå vil han gjøre Hello til en betydelig aktør i norsk mobilbransje.
Thomas Sandaker har blant annet bakgrunn fra One Call. Nå vil han gjøre Hello til en betydelig aktør i norsk mobilbransje. Bilde: Hello
Ida OftebroIda OftebroRedaktør for Digi.no og Inside Telecom
17. mars 2016 - 07:46

Thomas Sandaker har varslet at Hello skal bli dobbelt så stort som One Call, samtidig som han ikke er interessert i å konkurrere med konkurrentenes markedsføringsbudsjetter. Nå avdekker Hello-sjefen første del av markedsstrategien.

Les mer om:
Share icon
Del

Kommentarsystemet er deaktivert

Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.