BREDBÅND

Altibox: – Vi vokser mens bransjen står stille

– Vi synes det er viktig å være ærlige med kundene om det de gangene vi driter på draget og opplever teknisk trøbbel, sier styreleder Toril Nag i Altibox.

Oversiktlighet og forenkling er viktige stikkord for å sørge for en god kundeopplevelse, mener Toril Nag, konserndirektør for tele i Lyse og styreleder i Altibox.
Oversiktlighet og forenkling er viktige stikkord for å sørge for en god kundeopplevelse, mener Toril Nag, konserndirektør for tele i Lyse og styreleder i Altibox. Foto: Tommy Ellingsen

Fjorårets kundetilfredshetsmåling fra Epsi konkluderte med at kundetilfredsheten generelt er for svak blant norske bredbåndskunder. Selv om både TV- og bredbåndsbransjen lider av lav kundetilfredshet, ser Altibox likevel ut til å være den aktøren som er på vei til å knekke koden.

Les mer om: