– Vi ønsker å forenkle hverdagen for små- og mellomstore bedrifter. Vi ser at de litt større bedriftene ønsker et lokalt kontaktpunkt, derfor har vi skaffet salgsagenter rundt om i landet, sier Dipper-sjef Åsa Lunde. (Bilde: Telenor)

30 prosent flere kunder for Dipper

Små- og mellomstore bedrifter strømmer til Dipper, og selskapet har fått 30 prosent flere kunder i første halvår 2015. Nå åpner Dipper salgskontor i åtte byer.

Den Telenor-eide tjenestetilbyderen Dipper har hittil solgt stort sett standardiserte mobilabonnementer via sin nettside. Nå opplever de behov for lokal tilstedeværelse, og åpner salgskontor i Oslo, Lillestrøm, Kristiansand, Stavanger, Trondheim, Tromsø, Harstad og Sortland. Administrerende direktør Åsa Lunde i Dipper forteller at de rundt 20 personene rundt om i landet ikke er ansatt av selskapet, men fungerer som agenter for selskapet. Størst vekst i småbedrifter – Vi er veldig

Forsiden akkurat nå

Til toppen