Ice-sjef Eivind Helgaker har hendene fulle av både kunder og hemmeligheter. Noe er i gjære, lover han, men nysgjerrige må pent smøre seg med tålmodighet. (Bilde: Ice)

– Vi slåss med en arm på ryggen

Alt utvikler seg i riktig retning for Ice. Likevel sier administrerende direktør Eivind Helgaker at selskapet har mer å gå på.

Telenor-sjef Berit Svendsen mener One Call har gjort det lettere for Ice å posisjonere seg, men One Call-sjef Øistein Eriksen er ikke enig.

For Eivind Helgaker spiller det ingen rolle hva konkurrentene mener i ordskiftet rundt saken, så lenge butikken går godt. Og det gjør den nå.

Litt for godt, kanskje, for i sommer har kundene klaget sin nød over treg responstid og simkortbytter som ikke akkurat har forløpt smertefritt. Redaksjonen i Inside Telecom har blitt tipset av oppgitte kunder som har meldt om fem ukers ventetid for svar på eposthenvendelser.

Forsiden akkurat nå

Til toppen