Debatt

Ti hete forbrukertrender for 2012

Nettilgang er like essensielt som luften vi puster inn, hevder Ericsson Consumerlab - og gir følgende ti spådommer for 2012.

  • Kommentarer (0)

Internettilkobling er blitt like viktig for oss som vei og elektrisitet. Sosiale medier redefinerer nyhetsdekningen og hvem som helst kan bli tjenesteleverandører. Dette er noen av forbrukertrendene for 2012 i en ny rapport fra Ericsson ConsumerLab.

Så snart vi er koblet til internett er vi hektet, og nettilgangen er blant de siste tingene vi er villige til å kutte hvis vi må redusere utgiftene.

Dette er noen av konklusjonene i en ny undersøkelse gjennomført av Ericsson ConsumerLab, som i mer enn 15 år har undersøkt forbrukeres synspunkter, adferd og tanker innenfor IKT-produkter og tjenester. Det globale forskningsprogrammet baserer seg på årlige intervjuer med 100.000 individer i mer enn 40 land og ti storbyer.

Forsiden akkurat nå

Til toppen