Elisabeth Aarsæther i Post- og teletilsynet forklarer at tilsynet mener Tele2 uansett har motivasjon til å bygge utover sine forpliktelser. (Bilde: Post- og teletilsynet)

Noen uker unna rangert oversikt

Post- og teletilsynet er noen uker unna å for første gang skulle publisere hvilke selskaper som er kjappest og tregest til å svare når kundene ringer.

Alle teletilbydere med mer enn 10.000 kunder har siden 1. november målt svartiden på kundesørvistjenestene sine. En første rapportering av tallene til Post- og teletilsynet (PT) fant sted 15. januar, men tallene herfra ble i første rekke benyttet til evaluering av målingene. – De første svartidsrapportene ble benyttet til å vurdere tallene som ble sendt inn til oss, sier informasjonsdirektør Elisabeth Aarsæther i PT til Inside Telecom. Ber om grunnlagsdata Tanken var opprinnelig at

Forsiden akkurat nå

Til toppen