One Call-sjef Øistein Eriksen liker å kunne fortelle at selskapet nå er tredje største merkevare på den delen av mobilmarkedet som retter seg mot privatkunder i Norge.

Nær 140.000 nye kunder for One Call

I løpet av 2013 fikk One Call etter alt å dømme nær 140.000 nye abonnenter. Selskapet sitter igjen med netto 70.000 abonnenter og er, ifølge egne tall, tredje største merkevare på mobil.

One Call-sjef Øistein Eriksen er strålende fornøyd med å kunne presentere selskapet som tredje størst på det norske markedet. Ifølge blant annet spørreundersøkelser, konstaterer han at selskapet nå har gått forbi Chess som tredje største merkevarenavn på privatmarkedet innen mobiltelefoni. Privatmarkedet – Vi hadde en netto tilvekst på 70.000 kunder i 2013 og 65.000 i 2012. One Call har dermed flyttet på nær to prosent av privatmarkedet innen mobiltelefoni hvert av de siste t

Forsiden akkurat nå

Til toppen