Tele2-sjef Arild Hustad leverer på det viktigste kriteriet, og sørger for at konsernet dobler de norske resultatforventningene for 2012 som helhet.

Mener Telenor-kampanjen var ulovlig

Lite kundefrafall viser at vi har høy kundelojalitet, mener Arild Hustad.  

Arild Hustad er fornøyd med at Tele2 kun tapte 12.000 kunder etter høstens Telenor- og Netcom-kampanjer. - Det viser at kundelojaliteten er stor overfor merkevarene våre, sier Hustad.  Totalt sett i 2011 økte Tele2 kundetallet med 70.000 abonnenter. Høstens fall skylder blant annet sesongvariasjoner i Lebara, mener Hustad. - Jeg vil tro at 4-5.000 av de tapte kundene skyldes sesongsvingninger, sier Hustad. - Ulovlig fra Telenor Han er like overrasket over Telenors angrep som Teli

Forsiden akkurat nå

Til toppen