Lovende for 180.no

– Det er mulig det ikke lar seg gjøre å få til konkurranse i dette markedet, uttalte Post- og teletilsynet tidligere denne uken. De viste til at Gule Sider 1880 og Opplysningen 1881, er alene om å tilby tradisjonell nummeropplysning. På nettet henger imidlertid mindre aktører fortsatt med, men kun én av dem øker ifølge MMI, kjennskapen sin hos befolkningen.  

Under fire måneder etter siste måling fra MMI Synovate, har nemlig opplysningstjenesten 180.no, økt sin kjennskap hos det norske folk med 30 prosent. Dette innebærer ifølge en pressemelding fra selskapet, at 54 prosent av de spurte, nå kjenner til 180.no. 180.no Nummeropplysning AS er et datterselskap av norske Advista AS som driver søke- og katalogtjenester i Norge, Sverige, Danmark og Tyskland. – Vi lanserte tjenesten i juni 2007, og allerede i desember passerte vi 60 000 unike bru

Forsiden akkurat nå

Til toppen