Debatt
Arne Søiland har arbeidet i Post- og teletilsynet, som IT- og telejournalist i Computerworld og som PR-rådgiver for flere større IT- og teleselskaper. Han er i dag ansatt som kommunikasjonsrådgiver i Norges vassdrag- og energidirektorat (NVE).

Kunden fra helvete

Mulig det bare er meg, men jeg er ikke imponert over telebransjens kunde- og faktureringssystemer.

Det kunne vært hvem som helst. I mitt tilfelle stammer de ferskeste erfaringene fra møte med Nextgentel og Telenor, men det er ingen grunn til å tro at de to er bedre eller verre enn andre teleoperatører. Verken landets dominerende teleaktør eller utfordreren fraBergen er derfor skyteskive denne gangen. Mine erfaringer sier litt om noen utfordringer telebransjen bør være i stand til å gjøre noe med. I begge tilfellene endte det godt, og jeg er fortsatt kunde i både Nextgentel og Tele

Forsiden akkurat nå

Til toppen