Slik ser den omstridte brosjyren ut. Sandaker reagerer på at denne også har vært tilgjengelig for personer og selskaper utenfor Telenor, selv om den er ment til internt bruk.

Krangler om oppslag i Telenor-kantina

One Call fyrer av bredside mot Telenor: - Oppfordrer de ansatte til å drive bevisst feilinformasjon.

Telenor distribuerer i sine kontorer og kantiner en brosjyre som oppfordrer de ansatte til å fortelle venner og bekjente hvorfor Djuice-pakkene er fullt ut konkurransedyktige med One Calls folkepakke.

- Aldri påstått at vi er billigst
Enkelte påstander i denne brosjyren har falt salgs- og markedsdirektør Thomas Sandaker i One Call tungt for brystet:

- For det første har aldri vi påstått at One Call er Norges billigste mobilselskap. Derfor reagerer vi på denne påstanden fra Telenor. For det andre reagerer vi på at de trekker frem en dårligere versjon av folkepakka, som inneholder mindre og koster mer når det som er inkludert er brukt opp. Dette er overhodet ikke sammenlignbart, sier Sandaker til Inside Telecom.

Forsiden akkurat nå

Til toppen