Debatt

Hvem skal betale?

Fortsatt i et par år framover er det infrastruktur og tradisjonelle teletjenester som vil dominere markedet. Men innholdet får raskt større betydning og fokus. I praksis betyr det at medie- og telebransjen griper stedig tettere inn i hverandre. Vi arrangerer 8.-9. oktober den første brede konferansen i Norge hvor de to bransjene møtes og diskuterer samarbeid og konflikter, skriver sjefredaktør Arne Joramo.

Første halvår passerte nettannonseringen en milliard kroner i Norge. Bare en av de 10 største avisene i Norge opplever opplagsøkning. Knapt en 20-åring leser papiraviser lenger. IPTV og bredbånd skaper helt nye kår for dette mediesegmentet. Og den som ikke er klar for mobilkanalen mister en hel generasjon. Hvordan fange ungdommen At ungdommen går digitalt er det liten tvil om. På Telemediakonferansen legger vi i TeleNorge/InsideTelecom fram en bred spørreundersøkelse fra Teleplan/Op

Forsiden akkurat nå

Til toppen