Daglig leder Jan-Thore Bjørnemyr og markedssjef Helle Jordbræk i Audienjce Media Technology håper å erobre Organisasjons-Norge med en egenutviklet løsning for mobilkommunikasjon.

Forstår hvor meldingen skal

Det hamarbaserte selskapet Audience Media Techonlogy har utviklet en løsning som identifiserer mottakeren av en SMS på basis av innholdet i meldingen.

Målet er å erobre Organisasjons-Norge, middelet er en database for toveis mobilkommunikasjon med egenutviklet mottakeridentifikasjon. Kjernen i databaseløsningen er et medlemskartotek som benyttes av løsningens sentraliserte moduler på selskapets egne servere. Kortnummer 2345 – De fleste har opplevd at innkallelser til for eksempel treninger, dugnader og foreldremøter blir borte, sier markedssjef Helle Jordbræk i Audience Media Technology til Inside Telecom. – Til forskjell fra v

Forsiden akkurat nå

Til toppen