Aspiro-sjef Gunnar Sellæg gleder seg over eventyrlig vekst innen musikktjenester, og håper fortsatt vekst skal gi sorte tall på bunnlinja.

Eventyrlig Wimp-vekst

Fortsatt rødt for Aspiro, tross kjempevekst i musikk. Nedjusterer mål for TV-satsingen.

Aspiro la torsdag frem tall for selskapets andre kvartal. Til tross for eventyrlig vekst for musikkstreamingtjenesten Wimp, er bunnlinja fortsatt dyster lesning. Det er imidelrtid flere lyspunkter: Salgsinntektene øker på alle forretningsområder, med unntak av mobile løsninger. Salgsinntektene fra musikk økte med 188 prosent fra 2. kvartal 2010 til 2. kvartal 2011. I 2. kvartal 2011 solgte Wimp for 26,5 millioner svenske kroner, mot 9,2 millioner 2. kvartal 2010. Telenor-samarbeid gir v

Forsiden akkurat nå

Til toppen