Enklest å la seg forføre?

Det har aldri vært enklere å vinne kunder, men det er få teleoperatører som satser på å vinne dem ved hjelp av kreativitet og innovasjon og ved å gi brukerne en enklere mobil hverdag. Med mobil nummerportabilitet faller argumentene mot å bytte operatør. Rune Skow i HiQ er skuffet over operatørenes manglende evne og vilje til å konkurrere på kvalitet og tjenester, ikke bare pris.

Av Rune SkowMobil nummerportabilitet (MNP) gir kampen om kundene en ny dimensjon. MNP er ikke et produkt, men et argument mindre mot å bytte leverandør.Det har til nå vært enkelt å lukke døren med argumentet at ”jeg må ha det nummeret folktreffer meg på..”  Da har selgeren måtte krype hjem igjen med uforutrettet sak. Dette er argumentet som benyttes av store grupper både i privat- og bedriftsmarkedet når de blir forelagt et tilbud som innebærer å bytte operatør.Nå har ikke ku

Forsiden akkurat nå

Til toppen